Založ si blog

Archív: december, 2011

Ale, ale pán Bugár. ..

V závere tohto pracovného týždňa som zachytil viacero podivných správ vypovedajúcich o zjavnom rozhodení niektorých politikov. Nervozita na nich vplýva až do takej miery, že ich občan prípadný volič by mal zbystriť pozornosť. Najprv teda pán Bugár. Mal vyhlásiť, že v prípade, že sa strana Obyčajných ľudí dostane do parlamentu nebude možné zostaviť pravicovú […]

Pokračovanie článku

Dohody sa musia plniť II.

Ahojte! Milo ma prekvapilo, že ste na môj úplne prvý článok zareagovali. V druhej časti skúsim zároveň aj uzavrieť z mojej strany túto tému a zároveň odpovedať podľa možnosti na otázky z Vašich komentárov. V prvom rade chcem poďakovať každému poslancovi, ktorý v tomto prípade uprednostnil verejný záujem pred straníckym prípadne pred záujmom lobistických skupín, […]

Pokračovanie článku

Dohody sa musia plniť

Zaráža ma, kam až sme to došli.Zaráža ma, že jeden z troch najvyšších ústavných činiteľov nedodrží svoj sľub. Zaráža ma že ľudia sa na to len prizerajú. Takže, kam až sme to došli ? Pred pár rokmi som prirodzene, ako mnohý iný obdivoval pani Radičovú. Za jej postoje, názory. Bola iná, ako predstavitelia politiky. Dúfal som, že vždy zostane taká. Veď bola […]

Pokračovanie článku
794. deň: Syrskij: Situácia na fronte sa zhoršuje. ISW: Zmraziť front? To je predčasné

794. deň: Syrskij: Situácia na fronte sa zhoršuje. ISW: Zmraziť front? To je predčasné

27.04.2024 06:30

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

27.04.2024 12:00

Nacistická propaganda a strach z Červenej armády v apríli 1945 spôsobili, že v mestečku Demmin spáchalo samovraždu najmenej 900 ľudí.

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

27.04.2024 14:50

Čo sa týka RTVS, vo vzduchu aktuálne lieta osem až desať mien ľudí, ktorí by chceli novej STVR šéfovať.

pasha

Veď uvidíme o čom všetkom bude tento blog...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 19066x
Priemerná čítanosť článkov: 2383x

Autor blogu

Kategórie