Založ si blog

DSS a negarantované fondy

Tak a máme tu ďalší humbug na občanov. Ako každý uvedomelý občan som si pred rokmi nechal „poradiť“ a prihlásil som sa do DSS AEGON. Keďže to má byť pre nás výhodné. Nedá mi dôchodok štát, tak si ho nasporím…..A ďalej to už pozná každý.

Čo je ale v tom našom, Slovenskom, kvázi úžasnom systéme sporenia na dôchodok, je novinka, ktorú spustili DSS spolu so štátom tohto roku. Do 31.3. bolo potrebné rozhodnúť sa, či občan sporiaci si v negarantovanom najviac zarábajúcom fonde, mal dať vedieť DSS, či v ňom chce ostať, alebo prejde do garantovaného fondu, ktorý je nariadený štátom. Rozdiel je zhruba v tom že negarantovaný je bez poplatkov pre DSS a je najviac rizikový ( doteraz prinášal zisk nad infláciou) , alebo garantovaný  fajne spoplatnený a zarábajúci výrazne pod infláciu. Tak si občan vyber!

Tak si občan vybral !

Do zákonom stanovenej lehoty som do DSS odoslal formulár, že si prajem ostať v negarantovanom fonde a som si vedomý rizík s tým spojených. Milá DSS AEGON si asi vyhodnotila, že je pre ňu oveľa lepšie sťahovať si isté poplatky z kvázi investovania v garantovanom fonde, ako držať negarantované fondy kde zarába hlavne sporiteľ, a poslala mi stanovisko že NEAKCEPTUJE moje Vyhlásenie, ktoré som poslal s plným vedomím a preraďuje ma do garantovaného fondu.

Dobré nie ?!  Takže ak podpíšete s DSS zmluvu, tak je to pre nich len zdrap papiera. Ak podpíšete slobodné vyhlásenie v ktorom si uplatňujete svoje práva v zmysle zmluvy, je to len zdrap papiera. Všetky zmluvy s DSS sú len zdrap papiera ?! Tak teda pre koho fungujú DSS ak neplatia zákony tejto republiky ?!

Vyzval som DSS AEGON nech mi prepošle späť moje Vyhlásenie aj s obálkou na ktorej je pečiatka pošty s dátumom kedy som odoslal Vyhlásenie a zákonne si splnil svoje povinnosti. Do dnešného dňa ma DSS AEGON ignoruje !

 

 

 

Pre občana

11.03.2012

Tak a máme pár hodín po voľbách ! Už je rozhodnuté. Prečo to dopadlo takto ? Pretože my sme takí, a sme aj onakí, sme ľudia a nikdy sa nepoučíme z vlastnej hlúposti. Nie nemyslím si víťazstvo Smeru je zlé, Ja som ich nevolil. Nemyslím si že 1,1 milióna ľudí sú hlupáci ako to čítam v rôznych príspevkoch. Je to proste obraz toho kam sme sa dostali. Kam sme sa [...]

Presluhujúci

27.02.2012

Tak sa nám vyfarbil pán predseda…Nuž čo. Ak ešte niekto pochyboval, tak už nemusí. A ak ešte stále niekto verí, tak nie je normálny. Lebo Richard naozaj nie je božský a teda, až takú dôveru si nezaslúži. Ale poďme poporiadku. Prečo vznikla strana SaS ? No, lebo nie sme slobodný a solidárny.Nikto sa nestará o práva LGTB,nikto si nemôže slobodne pofajčiť gandžu a [...]

Prvý krok

01.02.2012

V piatok sa to dúfam začne. Po celom Slovensku. V piatok je šanca, začať meniť systém, ktorý nám nevyhovuje. V piatok môžeme ukázať gorilám, že nastal čas ich odchodu. Ak tak neurobia sami a dobrovoľne, dá sa to urobiť aj inak. Dúfam že piatok neostane visieť vo vzduchu. Je to prvý krok. Ľudia sú schopní realizovať zmeny zdola. Sme schopní zrušiť systém, ktorý nie [...]

vojna na Ukrajine

ONLINE: Michel: Aby bol v Európe mier, musí sa pripraviť na vojnu. Volá po vojnovej ekonomike

19.03.2024 06:15, aktualizované: 07:16

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

Putin

Putinov triumf odobrili hostia z AfD. Ako ruské voľby "monitorovali" extrémisti z Nemecka

19.03.2024 06:00

Aby prezidentským voľbám dodal zdanie legitimity, Putin si ako pozorovateľov pozval poslancov nemeckej strany AfD.

anketa, kandidáti na prezidenta 2024

ANKETA: Osem kandidátov na prezidenta odpovedalo na 19 otázok. Tu sú všetky odpovede

19.03.2024 06:00

Do ankety sa zapojilo 8 z 10 kandidátov. Líder SNS Andrej Danko sa vzdal v prospech Štefana Harabina. Milan Náhlik a Štefan Harabin do uzávierky neodpovedali.

anketa kandidati-kolaz

Veľká prezidentská anketa: Aké majú plány so Slovenskom a čo odkazujú mladým? Kandidáti odpovedali aj na to, kde budú bývať alebo či využijú vládny špeciál súkromne

19.03.2024 06:00

Kandidáti pre Pravdu opísali svoju víziu, predstavu o tom, aký má byť prezident a odpovedali na 19 kľúčových hodnotových otázok.

pasha

Veď uvidíme o čom všetkom bude tento blog...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 19016x
Priemerná čítanosť článkov: 2377x

Autor blogu

Kategórie